Przejdź do głównej zawartości
Uff...Pierwszy tydzień za mną

Tak prawdę mówiąc to spodziewałem się, że będzie ciężej. 5 posiłków dziennie nie pozwala na poczucie głodu, a ostatni około 21.00 nie pozwala na wieczorne ssanko.

Problemem może być tylko krótki czas pomiędzy posiłkami, bo ciężko wyjechać z domu bez przygotowania wałówki. Najtrudniejszym było przyzwyczajenie organizmu do śniadania maksymalnie 30min po pobudce ponieważ wstaję o 07.20 i zazwyczaj przed 09.00 nic nie jadłem zanim się nie organizm nie rozkręcił, ale do przejścia.

Poprosiłem nawet dietetyczkę z High Level Center o zmniejszenie porcji!
(Tutaj znalazłem dla siebie kilka przykładowych przepisów )
Ale prawdę mówiąc nie mam na to czasu. Przecież muszę znaleźć jeszcze czas na to, żeby to zjeść. Zazwyczaj mieszam kaszę z warzywami, dodaję jajko, oliwę i jem, bo przecież za 3 godz mam kolejny posiłek. 

Najważniejsze, że dobrze się czuję i wychodząc na rower jestem naładowany i nie umieram.

Po badaniach w 4sportLab trener terrorysta, rzeźnik Michał Garnys na podstawie moich wyników, które znajdziecie w poprzednim poście ustalił mi tygodniowy plan jazdy po Lesie Kabackim. Uważa, że moje wyniki dupy nie urywają, a ja wciąż twierdzę, że rowerek na którym przeprowadzono testy za bardzo się gibał i nie dał mi się wykazać.

Tak wygląda wykres z pulsometru treningu niedzielnego...który zrobiłem dzisiaj. To się nazywa interwał, co nie!
Zdecydowanie łatwiej utrzymać równe tętno biegnąc, bo na rowerze to nie takie proste. Szczególnie, że dzisiaj (sobota) w Lesie Kabackim ruch jak na Marszałkowskiej.

Tutaj próbowałem utrzymać przez godzinę tętno 140





...Lecz na razie tarki nie widać..


Dobrą funkcję znalazłem na Spotify "radio"
Tak, nie znałem jej wcześniej, bo od niedawna korzystam z pełnej wersji. Przypomina mi kapele o których zapomniałem lub ich kompletnie nie znałem
Jak to

Z licealnych czasów Spotify przypomniał mi to

Kończąc na smutno. Powiesił się moim zdaniem największy rockowy wokalista Chris Cornell z Soundgarden. Kurwa! Odebrał sobie życie!
Żadna śmierć znanej osoby mnie tak nie poruszyła. Poważnie.
Tu macie genialny rif i fantastyczny głos.
Niech Ci Chriss ziemia lekką będzie





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wiem, wiem. Czekaliście z niecierpliwością. Miałem ostatnio trochę roboty i masę wrażeń. Dodatkowo przez ten cały czas próbuję skompletować mój zespół, ale to oczywiście nie usprawiedliwia mnie od systematyczności. Jak część z Was zauważyła dokooptowano mnie do sztabu reprezentacji i mogłem od środka przyglądać się pracy zawodników, trenerów, skautów, fizjoterapeutów, lekarzy i wszystkich ludzi którzy całymi dniami i nocami pracują przy naszej kadrze. Oczywiście wszyscy mi zazdrościcie, bo macie czego. W trakcie tego tygodnia nieustannie targała mną jedna myśl : „Czy istnieje jakaś typowa szkoła siatkówki dla danego kraju?” Czy mamy szkołę włoską, rosyjską, polską, brazylijską czy amerykańską? Czy są obecnie, aż tak wielkie różnice, aby tą opinię podtrzymywać? Sądzę, że nie. Nie w obecnych czasach i nie w przepływie myśli trenerskich po całym świecie. 20 lat temu kiedy rozpoczynałem przygodę ze siatkówką takie różnice oczywiście były. Mówiono o szkole radziecki
Liga powiększona i co ? I w sumie dobrze. Od jakiegoś czasu co tydzień słyszałem pewne :) plotki od osób które gdzieś coś usłyszały  "powiększą", "nie powiększą", "sprawa załatwiona, powiększą na 100%", "nie ma szans, najbogatsi się nie zgadzają, nie powiększą" . Nie nam oceniać zasadność decyzji, bo to prezesi i władze ligi liczą kasę i dbają o rozwój ligi (a nikt nie powie, że robią to źle). Ja mogę ocenić ten ruch pod względem sportowym i moim zdaniem jest to tam-da-ra-dam (to były werble) świetne posunięcie. Martwimy się o ilość spotkań? Przecież każdy zagra o 4 więcej, to aż tak dużo w skali roku ? Nie sądzę . Martwimy się o kadrowiczów? Przecież tam gdzie grają, czyli w bogatych klubach zazwyczaj mają dobrych zmienników. Pamiętajmy, że siatkówka cały czas w Polsce goni popularność futbolu. To nic, że nigdy nie dogoni, bo jest to nierealne, ale skoro nowe ośrodki spełniają warunki dołączenia do +L to dlaczego z tego nie skorzystać?

Przygotowanie taktyczne do meczu- zagrywka

Poprosiliście o muzyczkę przed czytaniem posta więc proszę bardzo ...a ponieważ spędzicie tutaj więcej czasu to proszę jakby poprzednia się skończyła Dzisiaj wprowadzę Was w tajniki przygotowania taktycznego do meczu. Od czego trener zaczyna ocenę przeciwnika. Oczywiście w ten sam sposób można określić co nasz zespół robi. Jakie elementy ma silne, a jakie ma kiepskie. Tutaj macie dokładny raport meczowy stworzony na podstawie ośmiu meczów. Na górze raportu widać, że jest to gra Polaków w meczach przeciwko Brazylii i Włoch z tegorocznej Ligi Światowej Dzisiaj skupimy się tylko na zagrywce. Więc po kolei: Na początek Zagrywka całość, niżej podzielona na "Średnia" czyli flot i krótka czyli zagrywka atakująca z wyskoku Idn i E% (efektywność) nas przy zagrywce mało interesuje Dalej Tot. ilość zagrywek we wszystkich meczach = błędy / to są przyjęcia przeciwnika które bezpośrednio przechodzą na naszą stronę - zagrywki dobrze przyjęte przez przeciwnika ! zagrywk