Przejdź do głównej zawartości
Na kinie się znam. Oglądałem wszystkie filmy Tarantino po kilka razy, a Davida Lyncha nie rozumiem jak 99% innych kinomanów.
Na siatkówce również więc jestem idealną osobą do oceny filmu "Drużyna"

Plusy:
1.Film o siatkówce
2. Na ekranie widzę ludzi których osobiście znam
3. Sport od kuchni
4. Pokazana prawdziwa reakcja na porażki
5. Wiele mądrych przemyśleń w szczególności Łukasza Żygadły
6. Reszta chłopaków też mądrze :)
7. Realnie pokazany czas spędzony w Spale
8. Rewelacyjna muzyka. Oddająca atmosferę i wciągająca
9. Świetne zdjęcia...szczególnie potu :)
10. W końcu ktoś udowodnił, że to nie Winiar uwielbia słodycze tylko Ziomek
11. Nagrania z kamer Igły i Ziomka !!! Po prostu miód
12. Sympatyczny klimat całości
13. To film o jednak o porażce
14. Zatrudnienie Kadzia jako Ibisza na premierze

Minusy:
1. Film cukierkowy
2. Wypowiada się zbyt mało zawodników . Ja chce wszystkich. Chcę Gumy.Chcę Wlazłego w tle.Chcę Zibiego,Fabiana.
3. Kompletny brak negatywnych emocji w grupie
4. Słyszymy to co kibic chciałby usłyszeć
5. Zakończenie meczem z Brazylią. Nie rozumiem dlaczego, ale patrz pkt 1
6. Brak wyjaśnień po najbardziej kontrowersyjnych decyzjach. (Tu się nie dziwie. Sam nigdy jako trener nie wyjaśniałbym powodów i to samo tyczy się zawodników)
7. Ja uwielbiam krwiste steki, a tu mamy pączki , ale patrz pkt 1

Podsumowanie:
Polecam. Musicie to sami zobaczyć, ale ja znam życie od drużyny od kuchni jak jest super, ale też znam jak jest ch@#$%, a same smutne miny po przegranej to nie wszystko.
Twórcy trafili akurat na okres kiedy dostawaliśmy po głowie i dobrze, bo ja wolę filmy o porażkach niż o zwycięstwach. Więcej można się nauczyć i więcej dostrzec.

Pozdrawiam producentki filmu i najlepszego aktora tego. Dajcie mu Oskara :)

Komentarze

  1. Co do zakończenia - wyszłam z kina myśląc, że nie dali mi do obejrzenia połowy filmu. Ale z drugiej strony może zamysł był taki, żeby skończyć w nieoczekiwanym momencie, ponieważ Drużyna, która w filmie jest przedstawiona nadal istnieje, zawodnicy ciągle grają, więc ciąg dalszy ma nadal miejsce, tylko nikt tego nie nagra w formie filmu? To takie moje przemyślenie na ten temat.

    I z tych wyliczonych punktów zgadzam się chyba w 18 punktach.

    Pozdrawiam, Irmina

    OdpowiedzUsuń
  2. Film interesujący i wciągający. Może rzeczywiście zbyt mało relacji z samych porażek, ale wydaje mi się, że kibic już sporo się naoglądał zaraz po meczu, a film miał pokazać prawdę, ale jednak w przyjemniejszy sposób. Podzielam zdanie Pana trenera i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Film według mnie świetny. Brakowało tylko wypowiedzi większej ilości zawodników oraz był zdecydowanie za krótki, ale nie ma co narzekać. Cieszmy się, że w ogóle coś takiego powstało. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na mnie film wywarł ogromne wrażenie. Dzięki jednemu wyjściu do kina mogę spojrzeć na siatkówkę nie tylko, jako na swoją pasję, ale również jako na ciężką pracę zawodników, którzy robią wszystko, co mogą, aby odnieść zwycięstwo. Po jednej projekcji aż chce się być lepszym kibicem i wspierać ich niezależnie od wyniku spotkania. Teraz czekam na film on line, bo chciałabym go obejrzeć jeszcze raz. Naprawdę świetna robota!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wiem, wiem. Czekaliście z niecierpliwością. Miałem ostatnio trochę roboty i masę wrażeń. Dodatkowo przez ten cały czas próbuję skompletować mój zespół, ale to oczywiście nie usprawiedliwia mnie od systematyczności. Jak część z Was zauważyła dokooptowano mnie do sztabu reprezentacji i mogłem od środka przyglądać się pracy zawodników, trenerów, skautów, fizjoterapeutów, lekarzy i wszystkich ludzi którzy całymi dniami i nocami pracują przy naszej kadrze. Oczywiście wszyscy mi zazdrościcie, bo macie czego. W trakcie tego tygodnia nieustannie targała mną jedna myśl : „Czy istnieje jakaś typowa szkoła siatkówki dla danego kraju?” Czy mamy szkołę włoską, rosyjską, polską, brazylijską czy amerykańską? Czy są obecnie, aż tak wielkie różnice, aby tą opinię podtrzymywać? Sądzę, że nie. Nie w obecnych czasach i nie w przepływie myśli trenerskich po całym świecie. 20 lat temu kiedy rozpoczynałem przygodę ze siatkówką takie różnice oczywiście były. Mówiono o szkole radziecki
Liga powiększona i co ? I w sumie dobrze. Od jakiegoś czasu co tydzień słyszałem pewne :) plotki od osób które gdzieś coś usłyszały  "powiększą", "nie powiększą", "sprawa załatwiona, powiększą na 100%", "nie ma szans, najbogatsi się nie zgadzają, nie powiększą" . Nie nam oceniać zasadność decyzji, bo to prezesi i władze ligi liczą kasę i dbają o rozwój ligi (a nikt nie powie, że robią to źle). Ja mogę ocenić ten ruch pod względem sportowym i moim zdaniem jest to tam-da-ra-dam (to były werble) świetne posunięcie. Martwimy się o ilość spotkań? Przecież każdy zagra o 4 więcej, to aż tak dużo w skali roku ? Nie sądzę . Martwimy się o kadrowiczów? Przecież tam gdzie grają, czyli w bogatych klubach zazwyczaj mają dobrych zmienników. Pamiętajmy, że siatkówka cały czas w Polsce goni popularność futbolu. To nic, że nigdy nie dogoni, bo jest to nierealne, ale skoro nowe ośrodki spełniają warunki dołączenia do +L to dlaczego z tego nie skorzystać?

Przygotowanie taktyczne do meczu- zagrywka

Poprosiliście o muzyczkę przed czytaniem posta więc proszę bardzo ...a ponieważ spędzicie tutaj więcej czasu to proszę jakby poprzednia się skończyła Dzisiaj wprowadzę Was w tajniki przygotowania taktycznego do meczu. Od czego trener zaczyna ocenę przeciwnika. Oczywiście w ten sam sposób można określić co nasz zespół robi. Jakie elementy ma silne, a jakie ma kiepskie. Tutaj macie dokładny raport meczowy stworzony na podstawie ośmiu meczów. Na górze raportu widać, że jest to gra Polaków w meczach przeciwko Brazylii i Włoch z tegorocznej Ligi Światowej Dzisiaj skupimy się tylko na zagrywce. Więc po kolei: Na początek Zagrywka całość, niżej podzielona na "Średnia" czyli flot i krótka czyli zagrywka atakująca z wyskoku Idn i E% (efektywność) nas przy zagrywce mało interesuje Dalej Tot. ilość zagrywek we wszystkich meczach = błędy / to są przyjęcia przeciwnika które bezpośrednio przechodzą na naszą stronę - zagrywki dobrze przyjęte przez przeciwnika ! zagrywk